En kär gammal vän har gått ur tiden...

.. ja jag får tacka för många trogna år och all kärlek och värme du har gett mig. Jag kommer sakna dig sjukt mycket! <3
Jag gissar att ni alla undrar vem detta nu handlar om, och jag kan säga att det är varken något djur eller människa.
Utan min underbara uppsättning av sängkläder, mina blåa slitna underbart gosiga påslakan och örngott har helt enkelt gett upp sin karriär.. Var med stor sorg i hjärtat jag plockade bort dom idag. Ni som verkligen känner mig vet hur heliga mina sängkläder är jag praktiskt taget älskar dom allihopa och det finns inget bättre än en renbäddad säng!:D
Från det ena till de tredje så här på kvällskvisten kan jag ju berätta att middagen bestod av misslyckad köttfärssås.. jaja.. den gick och äta men jag tyckte inte den vart god. Varför blire sådär ibland? att man bara misslyckas totalt ?! snacka om besvikelse.. till middagen idag fick vi sällskap av lilla O som ännu är här i yrttis och är hundvakt, trevligt värre måste jag säga. Jag tycker verkligen om min lillebror!:D Eller ja jag tycker om dom båda två såklart:)
Har tvättat lite idag och tro mig det finns kvar att tvätta ännu så jag har morgondagen räddad också;)
Tänkte åka in till stan någon dag i veckan faktiskt, tänkte då åka och våldgästa hos min mormor och morfar <3
vet dock inte vilken dag ännu men kanske onsdag? :)
hur som hellst så tänker jag inte orka skriva nå mer nu, utan tänker att jag kanske ska gosa ner mig brevid min karl <3
Btw.. kanske gör en utflykt här inom en snar framtid, en utflykt som är väl efterlängtad!:) Får dock se när det passar och när tiden finns :D
Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0