om man ska..

Gå efter dagarna så år det måndag nu och då betyder det att det är en vecka kvar till julafton!:-) wiie! har julkänsla i kroppen,älskar min familj så otroligt mycket och lyckan jag känner nu känns total.. en enda liten sak som fattas mig och det är en mysdag/kväll med frugan.

idag blev det sparktur ToR till Kerstin med tjejerna,ewwe på sparken och Alva på magen i bärselen. fick träffa Pia och Johanna som kommit upp. riktigt trevligt om ni frågar mig,sen var min kära mor förbi.. också det trevligt!
hjärtat var hemma vid åtta och vi avrundade kvällen med lite glögg och vin mys,har surrat om allt mellan himmel och jord,tror vi behövde lite tid för oss så här i vardagen. har saknat honom så otroligt mycket och varenda gång jag ser honom le kan jag inte undgå att minnas tillbaka och se varför jag föll för honom! min fina älskade skatt <3 nu gooonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0