Första Advent och pigans dopdag <3

Känns som att denna dag inte kan bli annat än lyckad, igår kände jag stressen som flåsade mig i nacken men idag känns allting helt toppen bra!
 
Fick allt i ordning i bygdegården igår tackvare min äldsta och trognaste vän även kallad Frugan<3  vet inte vad jag hade gjort utan den damen alltså!
 
Nu på fm så finns det en heeel del att stå i och jag mjukstartar morronen med att blogga lite medans jag för över bilder från kameran och gör plats för ett gäng nya från Alvas dop <3
 
Nej nu göra lite nytta här, ska stryka Alvas klänning så inte mommo för spunk när hon ser den sen ;) hejsvejs kommer förmodligen uppdatering och bilder från dopet senare i dag eller i dagarna:) 

ha en bra första advent mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0