Det kokar över..

.. ja alltså det känns verkligen som att mitt vackra lilla huvud håller på att koka över och explodera snart!
Har massor som rör sig här inne men ingen aning om vars jag ska släppa ut allt!?  Bloggen känns faktiskt inte som någon vidare bra ide om jag ska vara ärlig.. nå nå..
 
Onsdag och jag känner mig näst intill död.. Saknar hjärtat, Alva har ÄNTLIGEN somnat efter att ha tjorvat och bökat på som bara den nu under kvällen.. Har ännu fammo här <3 lovely.. idag har hon lagat maten här och hur underbart är inte det?! Älskade älskade Farmor,hon är verkligen en klippa!
 
Har slagit in lite julisar idag och bara myst på här hemma, funderar på att prova på det där med att baka bröd i morgon när jag har fammo här som kan titta och tipsa mig om vad jag gör för fel! 
 
Saknar Mattias något så otroligt mkt just nu, sa  jag det?
Jag längtar verkligen tills han kommer hem och jag får krypa upp i hans famn och bara mysa, mina underbara trygghet! Jag känner mig ynklig idag :-/ Har ju tack och lov Alva som får mig att le massa extra om dagarna!:) 
Hon är verkligen en riktig surrkopp den damen.. Varje vaken stund hör man ljud från henne, hon har en hel massa att berätta. Synd bara att man inte förstår henne.
 
Nu gosa ner mig brevid min lill bejsa och snosa lite på henne så sover jag nog gott sen <3 
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0