Annandagjul

hejdär! och god fortsättning allihopa,hoppas ni har haft en lika trevlig och mysig jul som jag. är super nöjd med vårat julfirande och dom fina julisarna jag fick:-) kommer lite bilder sen också men de när jag loggar in från datorn. Äntligen börjar kylan ge med sig och kanske om vi har tur så blir nyårsafton inte lika kall som julen!:-)

idag tänkte jag väl egentligen inte göra dessmer,tvätta lite.. är ju otroligt hur fort tvättberget växer när man inte tvättat på några dagar! kanske roar mig med att dona med det praktiska här på hemma plan,känns som att man plockar och plockar men det syns ALDRIG! Nånå är väl bara att gilla läget och fortsätta för annars ser det väl ut som guds förstörelse snart.. på återseende mina vänner:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0