Kan väl officiellt säga att hösten is back!

Jag måste ju säga att jag tycker det är jätte kul att se när man kommer in på bloggen att det är så många som troget följer mig fast jag är så otroligt dålig på att uppdatera. :)
 
 
 
Hej förresten!
Här görs inte så mkt idag, har ringt FK och löst upp några funderingsknutar gällande allt de här med att bli mamma.. Helt otroligt skruvat vad det ska svamlas med blanketter hit och blanketter dit.. Och så gnäller man på alla träd som skövlas.. minska på alla jävla brev som skickas hit och dit så ska ni se att det minskas med dom problemen. Som sagt pratade med FK och jag kände mig riktigt nöjd efter samtalet med dom, tror det är första gången någonsin som jag känner att jag inte vill åka och bränna ner deras huvudkontor... Sist jag pratade med någon därifrån slutade ju inte lika lyckligt ;)  kanske är mitt gravidhumör som gör det så mkt lättare?!;) För jag har väl berättat åt er att jag har blivit som lugnet själv nu under graviditeten? Är väl egentligen först nu jag börjar känna mig lite mer lättretlig igen kanske beror på att jag går runt och har ont så mkt... nå nå nog om det..
 
 
Idag är det en sån där regning dag.. och ja... man kan väl officiellt säga att HÖSTEN ÄR HÄR? 
Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR verkligen hösten, alla fina färger, mörkret de där svala i luften.. MEN jag avskyr när det bara ska regna hela tiden, jag hoppas verkligen att det inte blir en lika regning höst som förra året:/
Fördelen med allt regn är att man ju faktiskt får mysa inne, dock verkar husets fyra åring och pappan i huset inte lika tillfreds med allt innemys.. dom är som två rastlösa själar;)  
 
Jag däremot stormtrivs! Funderar på att slänga igång en maskin tvätt.. och sen gå ner i källaren vika lite tvätt och leta fram lite grejer till bror som han får ta till sin lght...
 
Pappsen kom just förbi här en sväng, han skulle lämna nån såg som dom lånat så hjärtat laddade på kaffe och jag funderar om jag ska våga mig på dagens första kopp.. Har börjat få tillbaka halsbrännan igen :/ inte kul alls..
 
ska maila iväg lite bilder till Frugan samt skriva ut några bilder på pigis så vi får ge åt kerstin och Hjärtats föräldrar :) 
 
Nu iväg.. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0