Ja jag vet.. förlåt.. förlåt...

jag har verkligen varit riktigt dålig på att uppdatera er här i bloggen nu den senaste tiden, men känns som att all min ork har gått åt till annat. Känner mig i princip halvdöd dagarna igenom. Är jag inte trött så har jag ont och har jag inte ont och är trött så finns det massor som måste tas om hand här hemma. Min täppta näsa har ännu inte gett med sig, knaprar mina rinexin och snart har nog min maxförbrukning på näsdukar för en livstid gått ut.. känns som att jag snyter mig ungefär var 5:e minut... Tack och lov är det ju inget som smittar då de inte är en vanlig förkylning utan de har gått från en lättare graviditetsnästäppa till en extrem graviditetsnästäppa... Gaaaah.. är så otroligt jävla less på att inte kunna andas normalt! sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart och att min rinexin ska göra någon verkan.. Funderar om jag ska orka baka några bullar idag eller om jag är lite för överambitiös då..?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0