Idag äre Toooorsdag

.. laalalalaaaa... Godmorgon!
 
Okej ja jag är väl kanske inte på världens bästa humör egentligen, men försöker att hålla det på topp så resten av dagen blir på topp. Vaknade strax innan klockan sju då Evelina kom in i vårat sovrum och hade lite för mkt gnäll i rösten för att jag skulle kunna somna om.  Var bara skutta upp.. Sagt och gjort,ner och insåg att vattnet ännu inte fungerade som det skulle.. hjärtat var iväg och pejlade läget när han kom tillbaka så skulle tydligen vattnet fungera igen så jag hoppade i duschen i hopp om att få lindra min värk lite och vet ni? Vattnet kom och det mesta av värken försvann:) Härlig känsla när man lyckas spola ner det onda i avloppet!;D
 
Igår hade vi som sagt fammo, faffa och Kerstin på middag.. Dom var nog lika nöjda som jag. Maten blev toppen och efterrätten var ruskigt gooood!:D  Blev bakadpotatis,karre (som nästan smälte i munnen) och en ruskigt god sallad och sen till efterrätten så blev det After eight-pannacotta. Vi vart så ruskigt mätta allihopa och farfar började med sitt nysande så de var ett bra betyg ;)  Känns som att man ännu är mätt.. haha illa!
 
 
Nå nå idag blire som sagt stan, ska fixa lite naglar och sen ett besök hos min BM för att mäta magen,lyssna på bebis hjärtljud och blodprover :/ huvva.. inte kul med dessa jävla nålar men det går bättre och bättre för varje gång *nöjdtjej*  nå nu lite spelande, har ju börjat med mina jävla spel på FB igen.. det går lite i perioder de där:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0