You are the fire baby.. the fire!

Hejsan hoppsan här sitter jag i ensamheten och spelar några godingar, gissa om jag älskar musik!? Och vad är bättre än att få lyssna musik i sin ensamhet och bara skräna med? Hjärtat och pigis for till Fammo K :)
Idag har det varit fullrulle på 44:an.. Morgonen började i den ny inköpta sängen.. LJUVLIGT! Mys med hjärtat och pigis på ett hörn :)  Sen drog dagen igång med racerfart! Möblerade om i köket, blev riktigt nice måste jag säga, sen dammtorkning i sovrummet, köket och hallen, har hunnit tvätta en maskin med bebiskläder så jag slipper ha dom ståendes i en kartong i vardagsrummet.. Finns dock ännu en vända att tvätta. Grannen och hans dotter var förbi så tjejorna lekte litegrann, sen blev det dags för middagsförberedelser. Grillning stod på schemat, Fammo, faffa och hjärtats föräldrar + Ella infann sig här vid halv fem som planerat och middagen blev super, med efterrätt t.o.m :) Hur som hellst trevligt med nära och kära i huset, men det är det väl alltid?:) Har en känsla av att pigis kommer sova gott i natt, med tanke på att det faktiskt har varit fullt ös hela dagen lång.
Har som mina aningar om att morgondagen kommer gå i liknande tecken då Hjärtat och hans far ska dra nå rör och grejjer till toan där uppe :)  Nu är jag helt slut som artist och jag kan meddela er om att det är min rygg också. Det är helt sjukt vad jag är trött i den, är inne på dag nr 2 nu.. Har mina förhoppningar om att den ska ge med sig snart och sluta vara trött :P Nej nu mina vänner ska jag kila, vi får höras en annan dag :) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0