Trött som en gnu..

Kikade för ovanlighetens skull greys ikväll, jag brukar ju ha en förmåga att glömma bort när den är:P men hela avsnittet blev det i kväll. Jag känner mig trött i kväll så det blir inget vidare långt inlägg utan vill bara uppdatera så ni vet att jag lever :)
Idag har vi vart in till stan och handlat lite, var också förbi hos kusin på firman och surrade lite skit:) Sen innan vi for hem blev det middag på 57:an med världens bästa farmor och farfar<3
När vi var på väg hem så såg jag kusin D ute på sin gård så jag skickade iväg ett sms om att han skulle komma och dricka kaffe, vilket han gjorde också:) Trevligt som tusan!
[Bebis update]
Bebis sparkar och lever rövare för fullt och framåt eftermiddagen och kvällen så brukar det vara väldans action där inne, börjar seriöst fundera om det är någon mästare i kickboxning som bor där inne:P Är nu inne i vecka 21 och det känns som att tiden bara rusar iväg!  Hur tusan ska man hinna vänja sig vid att det faktiskt kommer en liten bebis och tänker ta plats i vårat liv och våran vardag? jag tror inte man inser det förens bebis faktiskt är här, men jag gissar att de är så det är för dom flesta, känns lite läskigt faktiskt.
Kan tänka mig att det är många av mina trogna bloggläsare som undrar hur tusan det kommer sig att jag ska bli mamma så här mitt i allt och ja.. det undrar jag också;) Var ju absolut inte planerat men ibland blir inte livet som man tänkt sig, lika glad är då jag för det:)  Var till BM förra veckan och mina blodvärden hade sjunkit lite men inget allvarligt, hade jätte fina värden tyckte hon men för att vara jag var dom lite för låga.. såå jag fick order om att börja käka järntabletter, sagt och gjort jag köpte järntabletterna men dom får mig att må som en påse skit, blir yr och lite halv skum av dom så jag tror jag avvaktar lite med dom. Tills det VERKLIGEN behövs, känns som att jag just börjat må bra igen, har spytt och mått skit i början så nu njuter man av att det "bara" gör ont i sidan och ryggen.
Nej nu kvällsbetsyren och sen i säng så man orkar med morgondagen!
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0