Skämtarnas stora dag...

Jepps som sagt den 1:a April idag och jag har inte lurats det minsta :) Ovanligt för att vara jag, jag vet..
Tror inte jag blivit lurad heller...
Helgen har tillbringats uppe i stugan, mys som tusan:) Igår var vi ute med skotern hela dagen vilket var ruskigt härligt, gjorde dock en fruktansvärd upptäckt över att mina täckbyxor blitt för små nu, är väl bara gömma undan dom och hoppas på att jag kommer i dom till nästa vinter igen:), och som vanligt så var skoteråkande absolut ingenting att rekomendera för min stackars rygg. I morse packade vi ihop oss och begav oss hem.. Var nämligen bjudna på 7års kalas idag klockan två.. så vi kom hem, slog in lite presenter, kastade lite krubb i kistan, duschade och dammade sen iväg på kalas.. var riktigt trevligt måste jag säga och jag är inte alls avundsjuk på Linda och Johan som hade ett gäng kids hos sig och kan ju upplysa er om att dom hördes då verkligen:P
När vi sen kom hem så blev det lite skissande och sen tog vi och gjorde ett ryck uppe på toan som håller på att renoveras, hjärtat plockade ut toastolen och handfatet sen fick jag fortsätta med spacklingen som han påbörjat, nu är spacklet på plats och måste få torka och slipas innan vi ser om vi måste ge det en omgång till :) Längtar som tusan tills vi får börja måla där inne och tjoffa in alla våra fina nya saker :) Gudarns så fint det kommer bli!:D
Nej nu ska jag minsan slänga mig på soffan och tröstäta mina chips.. Beach 2012 är ju bara glömma som jag och kusin konstaterat!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0