Pyret

Ja idag har Pyret Karlsson/Wennström flyttat in.. Elller ja in och in men in i hundhuset.. som nu mera är ett kaninhus,iaf tills vidare :) Pyret är vit med lite grått här och där bla öronen :) Jag lovar ni ska minsan få se en bild på henne så småning om. Så ful så hon blir söt, fast alla kanin"ungar" är väl söta?!  Jag tror i varjefall att vi måste ta och hämta ett av syskonen till henne i morgon så honinte behäver vara så ensam där ute i den stoooralilla buren vi har åt henne. Pigis var då nöjd och glad över att Pyret har flyttat in och ärligt talat jag också:) Hon är som gosig den lilla hårbollen, lite synd bara att jag egentligen är allergisk mot henne och hennes sort men sånt är livet. Med kanin blev vi i allafall! :)
Idag har jag börjat måla den extremt gamla sängen till bebis och jag tror det kommer bli super snyggt när det är helt färdigt:)  Har suttit typ hela dagen och kan upplysa er om att det är ett riktigt jävla pillergöra snacka om terapiarbete!;D
Lagade middag som bestod av kycklinggryta, vilket pigis uppskattade.. Hela tre portioner fick hon ner! Med andra ord så smakade den ju inte allt för hemskt så jag tar det som ett bra betyg. Efter middagen for Hjärtat och E till sammakko och cilla där dom hämtade hem Pyret och jag passade på att slöa i soffan med datorn, känns som att jag hade kunnat gå upp och total däcka i sängen nu är sjukt trött och har varit det heeeela jävla dagen! Jobbigt att vara en Hanna som dessutom är gravid! Har klivit upp sju i morse igen, kunde fan inte sova då jag var så jävla kissnödig så de var bara kliva upp och masa mig ner och när jag sen kommit ner var jag inte trött längre så jag tog plats i soffan och kikade nyhetsmorgon, spelade lite och surrade med frugan i telefon. Sen tog jag itu med målandet och cilla dök upp, hon var här en bra stund och vi surrade på om allt och ingenting.
Nu orkar jag inte sitta här och gäspa nå mer ska kila iväg på toa för hundrafemtioelftegången idag och sen borsta tänderna och krypa i säng, om jag nu lyckas somna.. Min kära karl håller på att riva golvet inne på lilltoan vi har där uppe så jag kan ju upplysa er om att det hörs! Nå nå Godnatt mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0