När orden inte räcker till....

Känner inte ni ibland sådär att ni liksom bara vill berätta för era nära och kära hur otroligt mycket dom betyder för dig? Att du försöker formulera orden i huvudet och tycker själv att det låter töntigt? Jag önskar ibland att jag oftare kunde säga till mina vänner och min familj hur otroligt mycket jag älskar dom. Att kunna förklara för MINA hur viktiga dom är för mig och att jag hade kunnat gå genom eld och vatten för deras skull!
Nå nå ska inte bli allt för sentimental här;)  Idag har jag inte haft allt för mkt för mig faktiskt, på morgonen diskade jag lite grann och slängde igång en maskin tvätt, sen lite plockande innan jag fastnade vid datorn.(Varför hamnar man alltid där??!) Vid Halv ett tiden dök min kära mor upp och vi for ner och kikade läget på pimpeltävlingen här i byn :) Vi raggade till hakkas och ica en sväng innan vi for hit, drack lite kaffe och bara surrade lite. Gudarns så mysigt att få lite kvalitetstid med mammsen:) Sen när hon for så skar jag upp köttet till middagen och slängde det i marinad, jag tänkte nämligen att vi skulle grilla här på 44:an idag :) Laddade även i en ny tvätt och hängde upp den övriga. Nu funderar jag på att måla toahyllorna ett sista varv så man får dom färdiga.
Jag kan för övrigt nämna att idag känns som en riktigt bra dag, Hjärtat jobbar sista dagen innan ledigveckan och sen får jag ha honom hemma med mig en heeeel vecka,lovely<3 Solen skiner och härlig musik strömmar ut ur mina högtalare:)
Nej nu göra någon nytta här! vi höres mina vänner!
Har jag berättat hur otroligt mycket jag älskar denna underbara människa?!
Han betyder verkligen allt för mig, och jag måste säga att jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom.
Han får mig att känna lugnet och tryggheten som jag aldrig kunnat drömma om.
Min fina fina älskling!<3
Tack för att du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0