När det känns som att livet inte gör annat än ler åt en..

.. då känner man sig lyckligt lottad!  Ja mitt liv känns verkligen bra just nu, jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar så otroligt mycket och han har en underbar liten tös som jag älskar minst lika mycket. Att jag har den turen och får ha dom i mitt liv är helt otroligt, ni skulle bara veta!
Lill pigisen kan verkligen förvandla den mörkaste dagen till den bästa!:)
Här om dagen så var mia förbi med kameran och denna gång var det jag och Evelina som blev objekt för fotografering, Pigis såg verkligen framemot det och hon var riktigt road och tyckte det var jätte kul:) Hon tyckte dock vi var lite konstiga när vi gjorde i ordning inför fotograferingen( flyttade om i halva köket, hängde upp lakan och hade oss) men nöjd blev hon :) och vad är bättre än att hon hade lika kul som vi? Här kommer några bilder från våran fotodag :)
Det som var lite knepigt under själva fotograferingen var att få båda att se bra ut på samma bild, men några lyckades vi med.. och behöver jag säga att pigis hade myror i brallorna och hade det lite kämpigt med att sitta stilla? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0