Godmorgon världen

Idag har jag vaknat klockan sju! Klarvaken och kissnödig skyndade jag mig ner och sen fastnade jag här vid datorn;) Idag ska jag in till stan och barnmorskan och i måndags var det dags för första ultraljudet, då fick vi se vårat lillhjärta <3 Med på UL var självklart Mattias och så Ewwe och min kära mor :) Största nojjan för UL:et var över hur många bebisar det var där inne! Mattias hade ju minsan fått för sig att det var två och chanserna eller ska jag säga riskerna? för att det skulle vara två är ganska stora då vi har tvillingar i släkten från båda hållen:P men tack och lov var det bara en :)  Jag kunde andas ut! Jag är alltså i vecka 20 och våran bebis är beräknad den 9 september. Bilder fick vi ju naturligtvis med oss hem och Pigis kikar på dom lite då och då och visar dom gärna när någon kommer på besök, jag tror minsan hon också ser framemot det här:)
tänkte jag skulle bjussa på UL-bilden även här:)
<3 <3 <3
Igår när hjärtat kom hem så hade han vart och hämtat en säng som vi hittade på blocket. En Växasäng från 1800-talet i grymt fint skick och jag tror att våran junior kommer sova som en kunglighet i den, ska bara fixa en madrass till den och måla upp den så den blir lite vackrare ;)
Visst var den väl tjusig? känner mig skitnöjd med den:)  Frågan är bara hur många spöken vi mått med denna 100åriga säng ;) Nå nå lite vit färg, madrass,sängkläder och en bebis så är allt som det ska:)
Nu klev pigis upp så vi tar och får i oss lite frukost och gör oss färdiga för att pysa in till stan :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0