Vad mer vill du veta?

Hej.. Jag heter Hanna, är 23 år gammal bor i en liten etta i malmberget. Ibland har jag min lillebror boende hos mig, då han går skola i Malmberget. Har två bröder.. Jag är allergisk mot katter men vill gärna ha en ändå Jag har varit singel i två års tid nu, har inga barn. Jag hatar lever, men äter gärna de mesta andra. Jag målar rätt mycket, tycker om att tända ljus under mörka höstkvällar.. dejtade en kille fram till nyss men vi bröt pga personliga skäl..och FRAMFÖR ALLT jag tror på karma!
hmm.. vad ska jag mer berätta om mig? Att jag började prata med en kille ganska nyss.. uppenbarligen din kompis? Kul att du tyckte jag verkade så intressant.. Det jag tycker verkar ännu mer intressant är att just jag var så intressant i dina ögon..

Kommentarer
Postat av: Lenita

Hallå, vad har jag nu missat? När har du flyttat från Gällivare? Nu hänger jag verkligen inte med. ;)

Kram

2011-09-13 @ 11:46:11
Postat av: Hanna

haha men nita! jag flyttade förra sommaren innan jag for ner till umeå;)

2011-09-13 @ 13:06:59
Postat av: Lenita

Haha, jag hänger nog inte riktigt med. ;) Men det är ju så länge sen jag bodde på gamla området.. Har ju hunnit med Dokkas och Ullatti också och nu har jag ju stannat upp ett tag här på masgatan. ;D Vars i mbgt är det du bor då ? :)

2011-09-15 @ 13:12:10
Postat av: Hanna

Haha inte så lätt att hänga med jämnt;) Se på fan då är vi ju nästan grannar;) jag bor på bergmansgatan:P

2011-09-15 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0