Tänkte bjussa på lite bilder :)

Mosan älskar att leka:) visst e hon väl underbar den lilla solstrålen!?
Melissa var också med i lekparken, sötnöten!:)
Haha snacka om soffhäng med ett gäng sötnosar!
Kräftor åts det förra lörda´n!:D mumma!
Har börjat lägga kort igen lite smått :D
Upptäckte att mina kläder börjar bli förstora så de betyder att jag har tappat i vikt... blandade känslor!:/
Snacka om lite att göra på jobbet!?;)
Har skaffat mig ett nytt intresse/hobby.. HOCKEY!
Har blivit problemlösare till STORA problem ;)
Jag och världensbästa Hermansson har börjat samla vuxenpoäng!
Även om de inte syns så äre sant! Vuxenpoängen bara rasslar in!
Fjortispoäng bara för att jag fotar egobilder;)
Men köttbullarna jag rullade idag väger upp de igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0