Så lär du känna mig bättre?

Satt och kikade runt på massa bloggar och vips så hittade jag denna lista.. En lista med lite mer personliga saker, är väl bra? jag menar då kan ni ju lära känna mig lite bättre?!:P

1. Berätta 2 saker om dig själv som inte många vet. Svar: hmmm..
två saker om mig själv.. klurigt. Jag avskyr vintern, och var ett öronbarn när jag var liten...? duger det?

2. Din högsta dröm? Svar: Min högsta dröm är att få ett välbetalt jobb som jag trivs med.

3. Om du fick ha en superkraft vilken skulle det vara? Svar: Tankeläsning, och att kunna göra mig osynlig!:)

4. Är du singel? Svar: Jepps, de är jag :P

5. Träffar  du någon för tillfället, typ dejtar? Svar: haha typ...?  nej men jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på den frågan. Jag brukar träffa en kille, men jag skulle väl inte direkt kalla de att dejta..

6.Om du svarade ja på fråga 5, hur mycket betyder han/hon för dig? Svar: haha ja alltså de är väl klart jag tycker om och bryr mig om honom..  han betyder väl lika mycket som mina andra vänner?!

7. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Svar: oj, ärlighet naturligtvis, omtanke, kärlek och att han kan kyssas!;)

8. vad har du för ringsignal på din telefon?  Svar: ATC- All around the world

9. Har din mamma någon speciell ringsignal när hon ringer? Svar: Nej, har bara en signal:)

10. Det värsta du vet? Svar: Lögner, falskhet, otrohet och bråk!

11. Någon artist som du vill se och höra live? Svar: Svårt val... NOT Lars Winnerbäck så klart!:D

12. Något som gör dig glad? Svar: liten moa och mina vänner/familj så klart!

13. Om du får en present, vad ser du då hellst att det är? Svar: Haha.. faktiskt så anser jag att presenter är personligt, OM du tex ger en present åt mig så ska de ju vara något som DU vill ge åt mig, något som du tycker att jag ska ha. Inte för att jag har valt den:)  hajjar ni?:P

14.Vad lyssnar du på just nu? Svar: musik så klart :P just nu strömmar "just a dream" ut ur mina högtalare men då med  sam Tsui och Christina Grimmie:) Den är underbar!:D

15. Om du fick ändra något i ditt liv, vad skulle det vara? Svara: ooj.. ja säg det! Det finns väl egentligen massor man skulle vilja ändra..  Men som det ser ut nu kan jag inte ändra på så mycket mer så det är väl bara att gilla läget skulle jag tro:P

16. Vad stör du dig på just nu? Svar: hahaha! ja de skulle ni bra gärna vilja veta va?!;P

17. Kan du sjunga?`Svar: haha ja alla kan väl sjunga även om det är få som har sångrösten;) men Jag gissar de var den det frågades om.. så NEJ jag kan inte sjunga, jag sjunger hellre än bra;)

18. Vad har du för favoritplagg? Svar: mina mysbyxor såklart!;D haha vad vore mysbyxan karlsson utan dom?!


19. Vad har du för hårfärg? Svar: mörkbrunt :)  (de är liksom min färg)

20. Okej sista frågan, Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Svar: Ohhhja!

Jag vet inte om man verkligen lär känna mig bättre via dom där.. men du kan ju alltid fråga?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0