ont i öronen... :(

Åter i stan igen,har lyckats dra på mig feber och öroninflammation :( öronen gör super ont och har verkligen lust att bara gå hem till min tysta lilla lägenhet.. Sitter hos grannen just nu och väntar på att lillebror ska sluta så han får komma och öppna åt mig och kanske lämna nyckeln så man törs gå i väg och handla lite om de behövs. Egentligen skulle jag nog klara mig utan nyckeln när jag väl är hemma men ifall att!

Antar att jag glömde i nyckeln i byn pga all stress iväg till bussen.. nå nå nu är de som de är.

När C och H har käkat  så ska H sätta upp nån hylla åt B och sen blire coop och handla lite, får middagssällskap idag :) trevligt värre  måste jag säga. Men just nu... vill jag bara hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0