Lördag hela dagen...

... jepps, lördagen har bara rusat förbi känns de som. Har tillbringat i princip hela dagen hos frugan! <3 Hon bakade en kladdkaka och jag åkte på att göra köttbullar!:) Blev köttbullar för över ett kilo köttfärs.. Fy fan vad jag är bra.. Nu har jag just precis kommit hem:) Tänkte att jag måste hem så jag får städa lite ser ut som en rövarkula här hemma. Kan lägga upp en bild sen när jag städat så får ni se hur jag bor ;) för de har ni väl inte fått göra ännu?
Gårdagen blev toppen bra, blev en heldag på stan med becca inkl lunch:) Sen blev det middag med A och hennes hjärtevän:) Trevligt som tusan.. och så klart några glas rött;)  Vi samlade vuxenpoäng igår, nästan så man kunde höra hur dom rasslade in under kvällen.. Middags lagning med röttvin och skitsnack innan vi begav oss till soffan för Idol och ännu mera rödvin.. kändes "vuxet" på nå vis att inte supa sig full och dra på krogen utan att bara sitta hemma och mysa:)
Idag då som sagt var jag förbi hos frugan och de var så otroligt kul att träffa henne! Familjen Landell/Saada har ju vart på semester och dom var bruna allihopa, tänk om man själv hade dragit iväg någon gång! hur som hellst.. Fick se liten T också och han bara växer så de knakar, och bestämd är han den lilla krabaten ;) världens charmtroll med sina mörka ögon och bruna lockar!:) kommer bli en riktig tjejtjusare de där :)  Ti var hos sin Farmor och hälsade på när jag kom dit men henne såg jag också, hon kom hem innan jag for :P Det är otroligt vad dom blir stora fort! Känns som att de är evigheter sen jag och frugan fått så här mkt tid med varandra, även om vi inte gör dessmer så rinner tiden bara iväg! :)  Hon fick en "present" av mig när jag kom dit, en bukett blommor och en keramikbit;) haha nej men en nånting med text på:) det stod något i stil med " om jag fick välja igen så skulle jag fortfarande välja dig"  och de är sant, skulle aaaaldrig någonsin vilja byta bort min fru! <3
nå nog om min dag.. hur har eran dag varit?
Nu tänkte jag minsan ta och plocka lite här hemma, sen dammsuga och vaska innan jag slänger mig i duschenoch myser ner mig framför en film efter det! På återseende!
BTW haha jag och en kompis (nämner inga namn) kom på att vi ska skaffa oss ett nytt intresse/hobby såååå de gjorde vi och gissa vad?! HOCKEY!!! hahaha ja herregud, vi drog på olearys i torsdags käkade och kollade hockey. kan ju upplysa er om att hocky egentligen inte är något för mig för mina nerver är på helspänn hela tiden, men fan så intressant de är när man väl börjar kolla!:D haha ja inte var de då sista gången jag kollade hockey!;)
tjingeling nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0