irriteradeklubben..

fast vad annat kan de bli med två mensmonster delux i samma lght?;P haha tur vi kan skratta åt det iaf, men något jag tycker är lite konstigt är att om en är irriterad så blir alla andra det också.. nå nå tur de går över lika fort.
Nu sitter jag här på köksgolvet och de bara kliar i fingrarna på mig.. jag vill fortsätta sticka! gudarns vad duktig jag är.. kanske blir en hyffsat fin första strumpa ändå:) idag känns det som att vi inte har hunnit med destomer iaf.. cilla och henka har plockat och packat hela dagen typ och jag har mest känt mig ivägen.. nu bar dom över nå grejer till cillas mor och jag har dammsugit ur melissas rum och  sovrummet (de jag kom åt) nå nå nu invänta bossen och se vad hon har för uppgift åt mig:P tjingeling


btw i morron bär de av mot norr igen och jag fasar verkligen för morgonen.. alla jävla saker ska ner och naturligtvis bor hon högst upp!:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0