ingen rubrik...

Tjohej gott folk!:) Sitter här hemma i läggan och känner lugnet, funderar starkt på att spola upp ett bad och krypa ner i, skulle förbi becca en sväng i kväll kom jag på men känner att jag verkligen inte orkar. Har ont i huvudet och öronen, samt febern som inte ger sig.. Den har gått ner iaf och de är positivt, jag känner mig bara lite död när jag rör mig, kanske är de så att jag har hittat min botare!?:P
Middagen idag bestod av Tonfiskrulle från Manuella med min Anne och hennes kärlek...:) Trevligt som tusan, när jag kom hem tvingade jag med mig becca på konsum och inhandlade lite gottis, var jätte sugen på godis. Är länge sen jag vart det. Hur som hellst, hade som sagt funderingar på ett härligt bad och sen blire fiiiiiilmtajm! Gudarns vad jag älskar min säng och speciellt just nu!
Fick besök av världens bästigaste Simon idag också och gudarns så kul de var att se honom, har inte sett han på evigheter!:)  Den människan kommer nog alltid att betyda sådär lite extra för mig han är verkligen en av dom människor som förstår mig bäst!:) Älskade vännen min.
Gjorde även ett tappert försök till att rita med kol idag, och jag kan ju upplysa er om att de var betydligt klurigare än jag trott på Akvarellpapper :P nå nå men då lärde jag mig de iaf:) Tänkte jag skulle testa skissa upp en bild på en av taveldukarna jag köpt eller kanske göra en skiss åt min hermansson.. hon villeju ha en berömdhannabild ;) frågan är bara vad jag ska måla åt henne.. måste verkligen klura på det!;D Har jag tur kan jag få till en riktigt super bild åt henne;)
nej nu kila och starta upp badvattnet innan jag tar tag i skissen, ska skissa så pennan glöder!:D
godnatt darlingarna mina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0