Helt dagvild faktiskt...

Ja ja de är väl sånt som händer.. Har jobbat min sista dag på dagis igår, kändes faktiskt riktigt tråkigt. Jag som trivs så otroligt bra där.. Idag har jag eftermiddag på Bergsgläntan och de ska faktiskt bli riktigt nice, saknar raringarna där uppe:)  Har sovit till typ halv elva idag, var riktigt skönt att sooooova, visserligen blev de ju inte så sjukt länge med tanke på att jag har somnat först kring tre. Har nämligen vart hos en vän och lagt lite Tarotkort :) Sen blev det ju naturligtvis en massa prat om livet och allt som hör till...
Har haft en ruskigt intressant morgon och ändå har jag bara hunnit vara vaken i 50 min ungefär.. tänk att man alltid ska förvånas! :O
Tror jag måste plockaa fram mina kort bara av ren nyfikenhet.. ;)
Tjingeling alla mina hjärtan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0