hej mina stjärnor!

Idag har jag jobbat, 7 till 17 och det kändes som att dagens skift var ute efter att mörda mig! men!.. tji på de skiftet jag tog mig levandes genom det!:)  Nu sitter jag här hemma hos mammsen och Jögga och känner lugnet och njuter av tystnaden som förmodligen snart kommer att brytas när hemmet stormas av bröderna..

Idag kände jag en sån där plötslig lust att fara ut i skogen och plocka lite Lingon så att jag får koka mig min egen sylt hemma sen och kanske göra klappgröt ;) vi får se om jag fortfarande känner mig lika pigg på det när mamma kommer hem och har lagat mat och ja ni vet allt de där.. såå de återstår att se faktiskt.. känner jag mig själv rätt har jag hunnit komma ner rejält i varv då och vill förmodligen inte lämna hemmets trygga vrå ;)

nu rullade la familia in på gården så jag avslutar här och låter mig själv svepas med i den härliga familjeandan;) hejsvejs i lingonskogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0