Har en bild....

.... som jag måste sätta färg på, är lite osäker på färgerna men funderar starkt på att sätta den i gråskala.. Tror de blir najsigast:D

.... av min lunch, skulle ha otrolig lust att göra plättar, bara de att de känns så fruktansvärt jobbigt :P

... av mitt liv men vet inte hur man ska göra för att uppnå allt jag vill..

.... av en viss person, men hur får man den bilden att glänsa lite extra?

.... av min höst, kommer den bli något av slaget "lite extra"?

Jaha ja mina kära vänner, hur har eran lördagkväll varit? min blev fruktansvärt rastlös med lite städ, skissande, och bad:)  hade väl egentligen kunnat roa mig med party, men jag samlar ju vuxen poäng ;)
Har sovit till typ halv ett idag:D härligt som fan, men har drömt en massa, kommer dock inte ihåg allt.. lite halv läskiga drömmar  faktiskt.. mins att jag var otroligt glad när jag slog upp ögonen och insåg att de bara vara drömmar. Tänkte faktiskt koka mig lite kaffe och funderar starkt på att göra plättar! Hur gott hade inte de varit liksom?! Men vafan jag göre!:) ska fota mitt hem åt er också ;) orkade fan inte igår! så nu kilar jag.. tjingeling alla raringar och oraringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0