Hanna Karlsson is da shiiiiiit!

hej min älskingar!:) har ni saknat mig och mina "vettiga" inlägg?;P
Sitter som sagt nere i eskilstuna just nu, har åkt ner för att packa och hämta hem min CK:D

Idag  så har vi donat på här i läggan, då vi rullar upp till norr igen i morgonbitti :) har ärligt lite hemlängtan,vill hem och gosa ner mig med en film occh sjukt trevligt sällskap,lite middag kanske och myspys såklart!

På lördag är tanken att vi ska ut och fira becca, har inte en aning om hur tusan jag ska orka med det, känner ingen vidare lust för alkohol faktiskt men följer med nykter iaf :)

Igåår inspirerade en godvän mig med en tatuering och jag tänkte nästan sätta mig ner och prova rita upp en som vi ska göra.. jaaa vi ska göra likadana, och vet ni jag tror att det faktiskt kommer bli jätte tjuuuusigt:)

nu har jag inte tid med er nå mer, jag ska fortsätta på min stickning.. jag håller ju på att lära mig sticka sockar :D fy fan vad jag är kung på de!!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0