Gudarns vad jag saknar...

Min Anne, Malin, Kusin T,Becca, Frugan, Cilla och ja alla mina kära! <3 Jag saknar mitt hem! Jag saknar att få vara hemma och bada i mitt badkar, jag vill ringa världens bästa för en film och krypa upp i en mysig famn! Gaaaah.... nu är jag less på mina pensionärer! Visst dom är väl rara men inte lika rara som mina vänner och mitt badkar!
Imorgon är jag superdupermega ledig!:D och vet ni hur skönt det känns!? Planen i morgon är att göra så lite som möjligt på så kort tid som möjligt:D tror ni jag lyckas?;)  haha ja sen har vi ju CK back in town så henne är de tänkt jag ska träffa i morgon! och vet ni hur otroligt mkt jag saknar den donnan!? Jag vill typ krama sönder hela henne och sen låsa in henne på kallvindan bara för att ha henne kvar här uppe!
Ni som stalkat mig på FB, har ju sett att min rygg är typ massa sönder och de känns faktiskt inte alls nått vidare.. tack och lov har jag en massage innestående som jag väntar på att ta ut vid tillfälle!;D (tro inte att jag glömmer!)
Nå nå nu kila och borsta tänderna sen gosa ner mig under täcket och MSN:a med en riktig goding! tjingeling
btw... idag på jobbet har jag dödat en så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär stor spindel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0