En sorgsen känsla som faller sig på...

.... har verkligen vart på toppen bra humör idag och nu när jag sitter här i min lilla lght och lyssnar musik och myser så fick jag en sån där ruskigt sorgsen känsla som kröp sig på.. Fråga mig inte varför, för jag har ingen jävla aning.
Har iofs massor som rör sig runt i mitt huvud och ju fler dagar som går dessto mer förvirrad blir jag.. :/ Jag gillar verkligen inte detta som händer mig just nu. Jag Önskar att allt bara var som förut och jag slapp såna här bekymmer som snurrar runt.. Tänk om man var 5 på nytt och hade fått göra om en massa? Gudarns vad jag hade förändrat massor! Mitt liv hade absolut inte sett ut så här då. Frågan är om jag ens hade varit kvar i denna kommunen då... Ja ja man kan grubbla hur otroligt mycket som hellst.. gjort är gjort och man kan bara göra det bästa av situationen!
Jag tänker göra det bästa av min situation och ska helt enkelt lämna alla jävla jobbiga och störiga tankar/bekymmer bakom mig.. Hmpf! haha önska kan man ju iaf! Ni VET ju att jag är en jävla grubblare av desslike! hur som hellst... Jag vet inte hur man ska göra för att skaka av sig alla dom där jobbiga tankarna.. några förslag någon?

Kommentarer
Postat av: emelie

du får komma ner och mysa med mej!<3

2011-09-18 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0