Du får inte knacka på min dörr...

... för jag behöver min skönhetssömn!;) haha ja herre min gud i london vilket dygn.
har jobbat 2 korta fm skift nu under helgen och idag känns de som att någon kört över mig, inte för att jag har jobbat utan för att jag är trött.. skulle väl egentligen ha stannat hemma igår kväll så hade jag vart utvilad i morse, men vi drog till Tärendö och pejlade läget, M och J drack några öl och jag vart för jävla sugen jag med, hade jag inte haft fm idag så hade jag också tagit en öl eller två:)
igår blev de färgning av håret, är mörk igen:) samt fick tippar stoppade av min mamma:) tjusigt värre måste jag säga:) nästan som en helt ny människa;)
jag funderar faktiskt på att lägga mig och kika NCIS men hade liksom vart mysigt med lite sällskap, enda nackdelen är att jag är i byn just nu och den jag vill ha sällskap av råkar minsan vara hemma i stan:/ sååå jag nöjer mig med att gosa ner mig under täcket och vila ögonen en liten stund...  hojja orkar inte skriva kan ge er en bättre uppdatering senare.. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0