Det kommer stunder i livet...

.. som man verkligen undrar vilka som är ens vänner. Vad man gör för att förtjäna vissa saker. Just nu undrar jag om jag verkligen varit så hemsk mot någon så jag förtjänar detta.. Egentligen är de väl mest smickrande.. men ändå.. Jag blev jätte ledsen. Tankarna snurrar runt runt i huvudet och jag kan liksom inte komma på någon vettig förklaring. Har inte jag haft nog med lögner och trassel redan? När ska det vara min tur att vara lycklig på riktigt?
Lite komiskt ändå, satt och skrev i går eller i förrgår om att de snart borde vara dags för nästa bakslag och i morse kom de som ett brev på posten! Har jobbat eftermiddag idag och hela dagen på jobbet har flytit förbi fort som tusan och då börjar man ju fundera.. har jag så mycket i mitt huvud så jag inte ens märker att tiden försvinner? nå nå ska försöka sluta grubbla över detta och egentligen borde jag väl bara glömma det här..
Har som sagt haft eftermiddag idag och dagen bara försvann, har kommit hem för ett tag sen.. käkat lite och nu sitter jag här.. lyssnar lite musik och känner lugnet.. funderar att lägga korten.. la i morse för en specifik fråga och svaret jag fick, ville jag bara skratta åt.. helt sjukt ibland alltså.. stämde verkligen in!  nå nå på återseende, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0