Dag 8 – En tidpunkt då du kände dig mest nöjd med ditt liv.

ja jag måste väl säga att det är nu som den tiden är..
Jag menar jag har väl haft dagar då jag har varit lycckligare men jag är så sjukt stolt över mig själv just nu, jag har verkligen kämpat mig till det jag är idag. Jag har gått igenom saker man inte ska behöva gå igenom, jag har lärt mig vad äkta vänskap är, jag står på mig när det behövs och genom att jag gått igenom de som jag gjort har jag byggt upp min egen styrka något enormt! Det finns inte en enda jävel som kan köra över mig, människor som behandlar mig illa har jag ingen nytta av och dom kan jag stänga ute ur mitt liv på engång. Jag klarar mig  riktigt bra ensam och självständig på många punkter. Jag anser att det jag har gått igenom och det jag har fått känna på har format mig till de jag är idag:) och vare sig ni gillar det eller inte  så är jag starkare än någonsin om inte annat deen där egoisten som jag strävade mot att bli. de ni!




sitter just nu nere i eskilstuna, vi har åkte ner för att "hämta hem" min underbara cilla, här packar dom för fullt, cilla ville ha min hjälp att packa men jag känner mig bara ivägen och sådär virrig, det är saker som ska gås igenom och jag kan ju inte direkt börja slänga saker som jag tycker ska slängas :P

nej nu åter till min stickning;) har ju fått för mig att jag ska lära mig att sticcka sockar!;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0