Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dig själv.

okej ja då mina kära vänner...då ska vi se vad jagh kan komma på för 30 intressanta fakta om mig, tyvär tror jag inte ni tycker dom är så jätte intressanta:P

1,Jag är född i kräftans stjärntecken(ska jagh skriva mer om i morgon)
2,Jag har tappat tilliten för dom flesta personer..
3,Jag är en kattmänniska
4,avskyr folk som ljuger och snackar bakom ens rygg. var för fan ÄRLIG mot mig.
5,Min mobiltelefon är min bästa vän:P den är med typ överallt
6, Jag är barnkär:)
7,är ganska huslig av mig när jag mår bra:) brukar kallas "bullmamma"
8,Jag är uppvuxen i sammakko och yrttivaara
9,jag har två yngre bröder
10,min skostorlek är 37-38
11,Jag är tror att jag kommer bli en riktig hönsmamma den dagen jag får egna barn.
12,jag drömmer om ett eget hus med en liten kryddträdgård:)
13, Jag är allergisk mot Gräs,och pälsdjur(ska ändå skaffa mig en katt)
14, Det finns enligt mig inget värre än jobbigt tröga personer!
15,jag älskar äventyr!:D
16,jag tror på kärlek vid första ögonkastet
17, min familj betyder allt för mig
18,I mitt toaskåp har jag.. allt mellan himel och jord, mest mina parfymer,hudkrämer och liknande.. samt lillebrors tomma axeflaskor som jag inte får slänga!
19, jag har fått dille på knästrumpor jag tycker dom är sååååå mysiga
20,Jag älskar hösten, enda negativa är att de då snart är vinter :(
21,Julen är bland det mysigaste som finns.
22,Jag läser gärna en bra bok
23,måla är något som jag värdesätter högt
24, jag har två recceptböcker.. enligt kusin så är det min bibel;)
25,Jag har en dröm om att bosätta mig i sammakko en vacker dag
26,Jag har helt underbara vänner som jag hade kunnat göra i princip vad som hellst för.
27,Jag sjunger i duschen
28,snusar gör jag också men de visste ni väl redan:P
29,Sammakko är den plats på jorden som får mig att vilja leva upp!
30, Jag är en riktig slarvmaja:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0