Dag 2 – Var du vill vara om 10 år.

Hmm... om 10år vill jag vara någonstans i sverige där jag trivs riktigt bra, bo i ett mysigt litet hus med min familj.. iaf med en del av den tilltänka familjen:) Gärna "ute på landet" Jag har förhoppningsvis ett jobb som jag älskar att gå till:) Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva på den här.. kanske får återkomma istället... om jag nu kommer på nått vettigt :)
Om vi hoppar från listan till mitt verkliga liv just nu så kan jag börja med att säga Hej :)
Har kommit hem från jobbet för ett tag sen och jag kan berätta för er att jag har ruskigt ont i nacken!:/ Fråga mig inte vad jag har gjort för de vet jag inte... Tänk er Gubbesne framför er.. så ser jag ut typ nu:P nå nå nu slå igång en film och lägga mig ner så nacken kanske får slappna av lite :P tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0