Tvättstuga

och läsar antalet tycks på något underligtvis stiga såfort jag inte skriver något ;)
Men här är jag, jag lever och mår bra! Eller ja.. lever iaf.. Har kommit in i en sån där mörkperiod igen, jag som hoppades att jag var färdig med allt sånt! Nå nå jag kämpar iaf på med att försöka ta mig uppåt igen, har vart i sammakko sen imåndags natt och kom tillbaka till stan idag.. kändes egentligen som att jag hade kunnat stanna längre men hade bokat tvättstugan till i eftermiddag och det måste verkligen tvättas nu.. Har kvar sängkläderna och de är ett gäng.. skulle vilja renbädda så efter att jag tvättat så får jag göra det :) Fammo har skickat med mig julmust,kaffe och laxlåda gissa om jag ska mysa här hemma idag :D funderade även på om jag ska orka ta en vända med snabeldraken, de hade ju kanske vart nödvändigt men vet ni? säääängen lockar så otroligt just nu! kanske lägga sig och vila ögonen en liten stund innan jag ska ner i tvättis igen;P jag tror de.. tjingeling så länge då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0