Regn,kaffe och en god vän!

Hade verkligen inte suttit fel att ha en mysig famn att krypa upp i idag när de är sånt tråkigt väder.. Hade verkligen vart guldvärt! Inte för att jag vill vara gnällig och så där, men idag känner jag mig lite så där nedstämd och en kram hade verkligen inte suttit helt jätte fel.. nå nå.. nu äre som de är.. Fick finfrämmande av Malin och Nellie tidigare också <3.. Gudarns så söt hon är den där lilla virrvelvinden..hon har verkligen en förmåga att charma mig:) Trevligt att surra lite med Malin också.. Är så glad att jag har dom underbaraste vännerna i världen!<3
Idag är det som sagt dags för rond 2 med garderobjäveln! och jag har blivit lovad räddning om vi fastnar i klädkammaren:P Skickade ett meddelande till frugan också.. hon ringde upp mig och jag berättade för henne om min fantastiskt perfekta plan! Tyvär gick den inte i lås.. då hon hade annat för sig.. får väl helt enkelt vänta tills hon har tid då:P Nej nu ännu en kopp kaffe och sen... TAAAADAA... Jag fortsätter mitt Städande:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0