Melissa Horn

Finns inget som gör mig så nöjd,belåten och fängslad som den donnan! hon är helt enkelt bäst. Att hon har så många underbara låtar är det bästa! Egentligen har jag helt tappat lusten att blogga och vad den beror på vet jag faktiskt inte, kanske att läsar antalet har ökat i mängder?:P Visst det är jätte kul att så många vill läsa om mig och mitt liv.. Men lite vill jag allt behålla för mig själv, iaf just nu;)
Har haft besök i kväll av värdens bästa R:) Kaffe och en hel del skitsnack stod på schemat, var iaf kul att träffa honom, är ju ett tag sen:P
Nu tänkte jag slänga mig i sängen framför en film, men med min tur fastnar jag väl här framför datorn i vanlig ordning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0