Måste bara..

.. bjussa er på ett inlägg innan jag kryper i säng :)
Planen idag var att hälsa på kusin och Malin, men har fastnat med målar penseln hela dagen.. Får helt enkelt hälsa på dom i morgon istället.. Känner mig som världens hemskaste människa som inte vart dit ännu:/ nå men dom får helt enkelt ha överseende med denna konstnär som vart i sitt esse idag!;D haha
så ja.. min dag har inte vart sådär extremt händelserik.. har målat.. målat och så har jag målat lite:)  Känner mig riktigt trött idag och jag förstår inte alls hur jag kan hålla mig vaken i sittande position ännu! nej nu surra färdigt med vännerna på Msn innan jag kryper i säng.. Natti natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0