Lördag och klockan står still..

.. här på bergmansgatan. Idag är en sån där dag som jag bara vill mysa ner mig i soffan med en godvän och ha ett film maraton! Jag vill bara få ut alla tankar ur mitt huvud för en liten stund. Jag fick det svart på vitt, att jag ännu en gång hade rätt.. De värsta är väl att jag inte ens blev liiite förvånad. Men antar att det bara är att slänga detta i ryggsäcken och fortsätta framåt..  Men något som jag verkligen inte kan släppa ur tankarna, är VARFÖR det alltid händer mig?  Jag får väl helt enkelt bara ge upp..  nå nå färdig grubblat för ett tag iaf..:)

Igår var jag ner till Gve och klippte barret på Annes Karl.. blev riktigt bra och jag kan säga att jag vart riktigt nöjd .. Även han och Anne verkade nöjda så de är ju bra :) Som tack för klippningen blev jag bjuden på middag.. Middagen bestod av Tonfiskrulle :) göttans.. vet inte vad vi har fått för dille på tonfiskrullar jag och Anne med gott är de då!:P
Sen rejsade vi bort på ica och jag handlade lite innan A fick släppa av mig och Anne hos mig, Vi satt här, färgade hennes hår, drack vin, surrade skit och kikade idol! Gudarns vilken myskväll vi fick:)
I morse när jag vaknade.. haha eller ja i DAG, var ju inte direkt morgon nå mer.. så låg jag en stund i sängen och funderade NÄR och HUR jag hamnat i sängen..  Jag klev upp och tassade ut i mitt lilla kök.. och vad upptäcker jag där? Rödvin i hela köket.. hmm.. de var därför jag fick plocka ut glasbiten ur foten nyss... kul kväll.. verkligen.. hade väl kanske bara vart lite trevligare om man kom ihåg hur den slutade? haha ja herregud.. Hermansson jag tror vi har blivit riktiga vinkärringar! nui tänker jag ta mig ett bad och tvätta bort huvudvärken! tjineling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0