Kanske ett "vettigt" inlägg också?

Sitter här hemma och känner lugnet.. inväntar en viss MR...
Idag har jag inte gjort dess mer, var ner på stan med Grannen och gjorde ett besök på polisstationen då hon hade ett ärende dit. Sen bar de av hemmåt.. Har sovit riktigt dåligt natten till denna, och många skulle nog säga att det beror på att jag sov hela dagen igår.. Men icke det, var trött som en gris.. eller iaf bakis och vad gör man allra hellst då? Joo.. SOVER! MEN eftersom jag har grannar som uppenbarligen väljer att riva sitt hem och leva om i trappuppgånen halva natten istället för att sova så fick inte jag heller sova.. Somnade vid halv tre, tre tiden..
nå nå hoppas dom är okej iallafall och att jag får sova ostört i natt.
Hursom hellst idag när jag kom hem hade jag fått 2 brev som jag väntat på, ena blev jag riktigt lättad över att äntligen ha fått, medans den andra gav mig oro! Det betyder att jag i morgon ska till vårdcentralen och ta blodprov :( inte kul alls, hatar verkligen de där med nålar.. Det jag däremot känner mig stolt över är att efter min lilla svimmningsolycka i umeå förra hösten så kaxade jag upp mig och kunde låta dom sticka mig utan tårar.. :D
sunderbyn i sommras var jag dock inte lika kaxig även om jag hade en packad hermansson som låg i min famn och höll mig i handen ;) haha ja herregud! nej vet ni va.. de där med nålar undviker jag om jag kan men måste man så måste man..
Min helg... hmm.. vad hände.. JO! Fredagen blev hemmakväll, kollade idolk och väntade på att Grannen Johanna skulle sluta jobbet, när hon slutade kom hon och vindunken hit och tror de eller ej men jag drack inte ens ett glas vin!:) Kvällen blev riktigt lång men gudarns så trevlig! Lördagen blev det utgång med Alvina:) och de var sjukt roligt måste jag säga! Dock dracks de jäger och alla vet ju hur jag blir av jäger?! Ja som sagt de resulterade i två dagars baksmälla! huvva :/ nå nå.. så kan de gå.. kul hade vi då iaf :) kan bjussa på nån bild faktiskt
Sen kan jag ju också berätta att jag har fått i ordning här hemma och jag trivs sjukt jävla bra här i min lilla etta numera! Den är lixom RIKTIGT jävla hemma mysig!:D ska bjussa på bilder hur de blev också:D
nu ska jag däremot slå igång tv:en och hoppas att mitt sällskap dyker upp snart :)
Mitt myshem!:D <3
Jag och Alvina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0