Kanske dags att uppdatera?

Haha känns som att de är allt för länge sen jag skrev här faktiskt, men så är de när man har ett hektiskt liv;)
Helgen har gått i mysets tecken... Fredag fick jag hit frugan och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord:) På kvällen bar det av till Gve för pizza och lite idolmys med min hermansson:) var hemma kring 12..
Igår hade jag en slöar dag då jag gjorde mest ingenting, kollade två filmer.. Den ena august rusch..DEN rekomenderar jag starkt. sjukt härlig film:)  satt här med tårar i ögonen.  Vid 19-tiden dök världens bästa Angelica(bulten) upp vi käkade lyxmiddag alá Karlsson:D Köttfärssås och mackisar, gött som tusan.. Sen satt vi här och mös på med några öl och lite vin, hon for på nexan och jag föredrog att stanna hemma. Kände mig inte alls sugen på utgång :) så jag tog mig ett glas vin och häckade framföör datorn här i min ensamhet och vet ni? igår kände jag mig så otroligt fridfull och faktiskt riktigt nöjd.. Nu mina kära ska jag ta mig en snus och krypa ner under täcket en stund och läsa:)  Ha en underbar söndag mina kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0