Jag vill inte vara Hanna karlsson idag..

..Jag vill bara sätta mig i ett hörn och bara gråta! jag känner att jag Bara inte orkar nå mer.. Jag orkar INTE vara glad och lycklig för ingenting!  Idag är en sån där dag som jag bara hade kunnat dra täcket över huvudet och somna mitt bland alla tårar. Hur gör man när man bara skrattar och ler utan bekymmer som tynger och snurrar runt i huvudet?
Jag vill bara kunna vara ynklig i dag, att faktiskt inte hela tiden behöva visa mig stark och duktig..  Jag vill bara stänga av ljudet på telefonen och inte svara på de minsta samtal eller sms.. Jag vill bara försvinna bort från jordens yta några timmar, inte existera alls över huvudtaget... Bara kunna släppa allt för en stund, att segla iväg till en annan tid till något helt annat än det här.. Jag vill inte vara Hanna Karlsson idag! MEN tyvär så kan jag inte göra annat än att gilla läget, tar mig en dusch och sköljer bort tårarna så kanske de känns bättre sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0