Idag känns som en sån där riktig dag full av tårar..

Jag vet inte om de är det att jag inte får sova ordentligt om nätterna pga grannarna? 4 jävla nätter nu som dom levt om och haft sig, vad kan man möjligtvis göra? de låter som att dom möblerar om heeeela jävla tiden eller iaf står och drar en stol fram och tillbaka över golvet, jag menar visst kan väl jag också leva om men inte 4 nätter på raken!? Fine okej jag kan förstå om man inte kan sova en natt och donar på hemma men som sagt FYRA jävla nätter!
nå nå.. Idag har jag och becca käkat grymt god pastasås till Lunch/middag eller ja vad de nu var.. Har just bakat falska potatis bakelser och i morgon blir de bullar och chokladbollar :)
Fick min "nya" tele idag också, är rätt nöjd med den förutom att den slukar så nå jävulskt med batteri! :/ huvva..
Tänkte iaf slänga mig i duschen nu och sen mina kära vänner ska jag bädda ner mig och glo lite NCIS..
Som rubriken även lyder så känner jag mig jätte nere.. inte hela dagen men nu under kvällen.. vet egentligen inte varför, hade typ kunnat slå ner någon som säger fel sak åt mig nu, sen när jag står där vid bänken och donar så missar jag att skåpluckan åkt upp *PANG* pannan rätt in i den..  jag drog iväg med världens jävla vrål och började störtböla.. haha snacka om "sensitive" idag ;) jaja nå nu gick jag!  tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0