Hanna karlsson is da shiiiiiit!

Idag är de sööööndag, hela långa dagen har det vart söndag... Vaknade vid elva idag, vet dock inte varför.. och jag bara kunde inte somna om! Gaaah irriterande som bara den..  Har inte gjort dess mer idag faktiskt, for ner till frugan och fick barret klippt :) Nöjd som tusan vart jag.. Egentligen så skulle jag till frissan och klippa mig, mamma ringde idag och sa att jag skulle boka en tid så skulle hon betala åt mig som en försenad födelsedagspresent, men jag kände som så att de känns väldans onödigt att gå till frissan för att "toppa" håret jag vet att de är vad jag hade gjort då jag inte vill klippa av de på längden:P sååå frugan fixade min frilla.. Hon fick klippa mig ungefär som innan jag for till umeå:D alltså JÄTTE kort på ena sidan:) och SJÄLVKLART har jag fotat så ni ska få se hur det blev.
Blev bjuden på middag också och de var riktigt gott.. köttfärssås:D mumma, hon är som lite extra duktig på de där med matlagning!:D  När jag kom hem så slog jag igång kaffe och lite musik och kände lugnet, sen fick jag för mig att jag skulle ta en dusch, de resulterade i ett bad i stället men ack så skönt!:D
Så här sitter jag nybadad och känner mig riktigt nöjd med mig själv.. Funderar om jag ska ta itu med disken, har ju inte gjort det ännu, for ner till Gälka i stället som sagt :) Sen tror jag de får bli någon film eller kanske lite tvmys innan jag hoppar i säng och beger mig in i drömmarna underbara land:D
Före:D
Efter:D
Fy tusan så nöjd jag blidde:) är väl egentligen ingen större förändring bara de att hon i princip snaggat mig på vänstersida och sen klippt upp mitt hår och tunnat ut det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0