gokväll mina darlings!

Sitter här hemma i läggan och tog just en paus från mitt städande och donande.. funderar om jag ska ta itu med resten i morgon.. är en hel del att göra och som att det inte vore nog så har jag börjat rensa ut grejer jag inte är i behov av nå mer... och ja de är väl positivt:) jag har iaf fått ner lite som jag inte vill ha uppe och kanske börjar jag inse att man inte kan leva på alla minnen? ja jag vet inte, inte för att de jag tagit ner nu är så mkt minnen, men jag vill få mitt hem att gå i samma stil och då är det massor... jag menar verkligen MASSOR som måste bort. Jag tänkte jag skulle gå igenom min garderob ännu en vända och rensa bort en massa som bara ligger där "som man kan änvända nångång" haha äre nån som känner igen sig? hur som hellst.. har kommit på att jag helt enkelt vill ta upp mitt bakande och mina matlagnings experiment:) Trivs ju som bra med det och det om nått får mig att må bra.:)
Från det ena till det tredje.. Igår var vi ut och firade Rebecca som fyllde 20 och kvällen blev supernice, dock hade jag ingen vidare lust för paaaarty... Men jag var med hela kvällen och var sen hemma redan vid halv ett. Hade iaf super trevligt i går.. Alvina och hennes polare dök upp och jag måste säga att de var skit trevligt att umgås lite med henne också:)
För er som följt mig på facebook så har ni ju sett att jag har börjat sticka också.. haha jaaaa jag försöker sticka sockar och jag har gjort en.. de blev nog bland de fulaste jag har sett men det tar sig iaf :) Tänkte jag kanske skulle fortsätta med det nu i kväll:) nu renbäddning av sängen och sen en dusch!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0