Ett nattligt inlägg om allt som snurrar runt...

... i mitt vackra lilla huvud! Varför är de alltid så att när du är som tröttast och inte vill något hellre än att sova så kommer alla dom där tankarna i húvudet?
I dag har vart en sån där dag då jag inte har gjort dessmer.. har haft frugan på besök<3
Blev sen en sen middag med anne och Alexander,efter det idol och ett glas vin, for på stan och snurrade, var social med kusin och Malin..( eller social och social, men jag satt ju i bilen med dom iaf ;)) dom släppte av mig hemma och jag blev sen sittandes i telefonen.. sen när det blev dags att sova kunde jag inte, tankarna bara snurrar och snurrar hela jävla tiden.. och då undrar ni på vad.. och jag kan säga på ALLT!!
-hur less jag är på alla jävla killar som alla visar sig vara av samma skrot och korn, ändå lycklig över att jag inte lät mig själv falla dit ännu engång.. De är nästan svart på vitt.. Tack för att du visar de nu!
- hur jag ska göra för att komma vidare och inte stå och stampa på en och samma punkt hela tiden..
-Ska jag åka till byn i morgon? Vad ska jag annars göra? och åker jag till byn kommer jag förmodligen att bli ruskigt rastlös! nej gud jag vet inte..
nu sängen och försöka ha ihjäl alla jobbiga jävla tankar som bara snurrar och skriker i mitt huvud! god JÄVLA natt!

Kommentarer
Postat av: emelie

du får komma ner och leva livet med lite sthlm och uppsala killar :) finns några få vettiga här faktiskt :)

2011-10-08 @ 20:48:09
Postat av: Hanna

Haha! hörru emmsan, uppsala killar är nog minst lika pucko;D men tack för eerbjudandet, att komma ner till er hade verkligen vart toppen:)

2011-10-08 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0