Dag 12 – Lista upp hela din dag. eller så gör jag det senare:P

lätt att lista upp den då..
06.00 vaknar av att alarmet på snyggos telefon går igång och den låter nå så fruktansvärt!
myser i sängen en stund innan de är dags för han att kliva upp och pysa på jobbet.
06.25 kliver upppå riktigt och inser vilket otroligt hemskt regnväder de är ute, slår igång datorn och kokar kaffe :)
kikar runt lite innan jag tar min stickning och fortsätter på den:P
07.17 ringer sandra, lovade att ringa när jag vaknade men tyckte inte de var riktigt sjyst att ringa henne klockan 6, så jag tänkte jag iaf kunde vänta tills närmare halv 8, jag gissar pigan ska till skolan;P
07.30 inser att bloggen kan uppdateras då jag inte har något bättre för mig:P
sitter här och klurar på vad jag ska skriva.. hmm... lite svårt att lista upp dagen.. kanske jag gör detta senare när det hunnit hända lite mer? och bjuder på ett mer "vanligt" inlägg?
Ja så gör vi:P
Hmm.. vad ska jag berätta? Gårdagen var toppen, donade och städade här hemma, rensade ur min städskrubb och vet ni? den gör verkligen skäl för sitt namn nu.. STÄDskrubb!;) haha den är jätte fin:)
Jag plockade också ner lite saker som inte är nödvändiga att ha framme.. tänkte jag skulle försöka få mitt hem att gå i en enda "stil" om man nu kan säga så..? Ja jag vet inte.. hur som hellst, blev middag med min underbaraste Anne på Manuella <3 sen bar det av hem igen för att åter städa.. städa lite, tog sen ett bad och vips var de kväll.. jag nördade lite vid datorn.. kikade sen "svärföräldrarna från helvetet"  med snyggo innan vi slog igång en film och somnade.. Hur mysig kväll som hellst!:)
så ja.. här fick ja som sagt ett brutalt uppvaknande till hans oljud i telefonen och jag kan inte för mitt liv förstå hur han kan ha en bra dag, efter att ha vaknat upp till den signalen!
Nu har jag druckit mig en kopp kaffe och funderar på ännu en, innan jag hoppar i duschen och piggnar till lite mer..:) sen ska jag ner till gällivare och umgås med min Fruga <3 tror verkligen att detta kan bli en toppen dag alltså!:D
nu till kaffekoppen och min stickning;)  kanske jag ska bjussa er på en bild eller fem?
Detta är från i lördags när vi firade becca 20 år:)
Här har ni födelsedagsbarnet i egen hög person:)
Becca och Amanda gjorde tårtor som jag fick äran att garnera;) är jag inte en taurbegåvning så säg till;) haha
En av få bilder jag tog under Eskilstuna resan... Det här monstret vaknade jag upp brevid i bilen på väg ner ;)
Charmtroll!<3
Mamma cilla och pappa Henka på hemvägen... som ni ser så passerade vi högakusten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0