Dag 10 – Diskutera din första kärlek och första kyss.

Haha ja egentligen så måste jag ju säga att DET om någonting är privat:P men bara för att det känns som en bra dag som ska jag dela med mig av det.
Min allra första kärlek gick jag småskolan med, vi var tillsammans riktigt länge och vet ni? Jag måste säga att jag hade riktig tur som mötte en sån romantiker redan då;) haha vad han heter vill jag inte säga bara för att blotta ut han så här på internet, men han vet mycket väl vem han är och förmodligen vet många av er också det. Men jag delar många fina minnen med den grabben. Tråkigt nog så har vi inte någon kontakt alls idag mer än "grattis" på facebook:P
men min allra riktiga KYSS fick jag av en kille som jag träffade senare vad kan vi ha gått i 5-6:an? oj gud mitt minne sviker mig... Han Heter Alexander och jag kan sätta mitt liv på att ingen av mina vänner vet vem han är då han inte bor här, utan längre ner i landet, vi var tillsammans ett bra tag också, dock hade vi ett ganska stormigt förhållande! haha:P och jag kan lova att distansförhållande som 11-12åring inte är de lättaste! haha nå nå vi avslutade det där och idag pratar vi när vi ses men har ingen annan kontakt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0