åter på hemmaplan igen:D

Dom här dagarna i eskilstuna har verkligen varit toppen trevliga,lite stressiga men trevliga :) Inatt vid två tiden var vi framme i sammakko och det första och vackraste jag fick se  när jag klev ur bilen var en otroligt stjärnklarhimmel och norrsken som dansade.. snacka om att känna sig hemma! Den där känslan av lugn och tillfredställelse spred sig i kroppen.. De är som jag har sagt, Sammakko kommer ALLTID att ha en plats i mitt hjärta:)
Resan gick förståss bra:) vi kom hem helskinnade och jag var super-duper-mega less på att åka bil redan när vi rullade in i västerås:P snacka om att dom sista 100 milen var dryga!;D
Vi for från boden kring tolv kanske.. vi hämtade iaf upp en moa där:) att pigo är åksjuk har vi diskuterat, men nu fick vi det bekräftat.. jag vaknade upp av ett jäkla kalabalik cill lyfte ut moa och helt plötsligt stod cilla utanför bilen iklädd endast trosor.. mmm.. just preis mosan hade spytt ner henne! Tack och lov var det på E:10:an just utanför Hakkas så kräklukten varade bara en liiiten stund! Nu mina kära vänner ska jag packa in min dator och sen bära ut mina grejjer till bilen för idag ska jag till stan och fira världens härligaste 20åring! Grattis min älskade grannjävel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0