massa bokstäver

Bara för att han kan konsten att göra mig så otroligt jävla lycklig! Fick en hel eftermiddag med min älskling idag.. Först käkade vi middag och sen har vi varit och kikat julpynt då han inte hade dessmer.. så idag har han inhandlat en massa julpynt att smycka huset med. Tror de är skitmysigt när allt är på plats:)
Har stannat i stan i dag och jag gör väl egentligen inte dess mer här, har börjat sticka ett par strumpor åt mig själv och jag tror dom kan bli riktigt tjusiga:D  Har just pratat med Älsklingen och sagt godnatt, nu ska jag bara renbädda, sticka lite till, duscha och sen krypa ner i säng jag också.. dock utan mitt hjärta. Känns skit skumt att vara ensam när man är så van att vara med honom och Ewwe.
Var upp på konsum tidigare och gjorde då ett riktigt fynd! Hittade en chokladkalender med Hello Kitty på och gissa vem som ska få den?!:P just de.. Ewwe,har ju minsan fått veta att hon tycker om Hello Kitty:)
Nej nu har jag hunnit med massor här, bloggande, stickande och telefonsurr.. kanske dags att duscha,renbädda och sen krypa i säng! Godnatt mina raringar
Saknar dig Mattias!<3
Kärlek är vad du är för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0