Önskemål om att..

..jag ska skriva oftare. Vad kul att de uppskattas även om jag själv många gånger kan tycka att jag mest gnäller och gnölar. Men som sagt skriver blogg när jag har mkt i huvudet eller känner mig lite uttråkad och rastlös:P vilket faktiskt inte händer allt för ofta just nu, håller ju mig sysselsatt med en massa annat:)
Idag har jag som sagt haft mammsen på besök sen tog  jag mig en dusch innan mitt hjärta kom och hämtade upp mig innan vi begav oss;) Var förbi hos mina kära farföräldrar på "trerättersmiddag" haha var bara välja och vraka när vi kom dit, kroppkakor,ärtsoppa eller varmkorv. Jag som inte alls tycker om ärtsoppa valde kroppkakor och åt hela EN stycken sen tog jag mig en varmkorv!:)  Efter att vi ätit så for vi förbi hos världens bästa Cilla,Henka och Moa:) Tänk att det finns människor som kan få en att må så otroligt bra:)
Hjärtat hoppade i duschen så jag passade på att uppdatera lite om vad som händer i mitt liv:)
Från det ena till det tredje, visst är de ganska sjukt att det faktiskt redan på söndag är den första Advent!? Men vad fasen hände med snön och den där vintrigt juliga känslan? Man blir faktiskt lite fundersam.. Inte för att jag tycker om snö direkt men på vintern så ska det FAKTISKT vara snö! Men nu mina rara vänner ska jag faktiskt logga ut här och gosa ner mig  i soffan för lite film och massa mys!:) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0